ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ ТА ПЕРЕБУВАННЯ
У КОТЕДЖНОМУ МІСТЕЧКУ «PHOENIX RELAX PARK»

Ці правила регламентують основні вимоги щодо користування приміщеннями й аналогічними засобами розміщення (далі – котеджне містечко PHOENIX) та регулюють відносиниміж споживачами та надавачами послуг.

  • 1. Загальні положення

    1.1.Ці правила встановлюють для гостей котеджного містечка PHOENIX внутрішній розпорядок проживання у котеджному містечку PHOENIX, правила користування майном, обсяг послуг та відповідальність сторін.

  • 2. Внутрішній розпорядок

    2.1.За дотриманням внутрішнього розпорядку в котеджному містечку PHOENIX стежить адміністратор. Він надає гостям роз'яснення щодо правил проживання, приймає скарги від них на дії персоналу та інших відвідувачів, що порушують встановлений порядок роботи котеджного містечка PHOENIX.

    2.2.Гості, які проживають на території котеджного містечка PHOENIX зобов'язані дотримуватися цих Правил, загальних правил пожежної безпеки, а також інших нормативних документів та законодавства України.

    2.3.Гості несуть повну відповідальність за дітей будь-якого віку, які приїхали з ними протягом усього періоду перебування – від поселення до виїзду, у тому числі і під час знаходження дітей в дитячому клубі, на дитячих майданчиках та інших розважальних атракціях.

    2.4.Самостійне перебування дітей без контролю і присутності батьків, родичів або аніматора на території котеджного містечка PHOENIX, в тому числі, але не виключно на дитячому майданчику, в зоні альтанок і в зоні басейнів – заборонено.

    2.5.Котеджне містечко Phoenix Relax Park не несе відповідальності за роботу місцевих служб (аварійне відключення електроенергії, водозабезпечення, операторів мобільного зв'язку).

  • 3. Права та обов'язки гостей

    3.1.За умови невиконання повністю або частково договірних зобов'язань, пов'язаних з наданням послуг, винна сторона має відшкодувати іншій стороні понесені у зв'язку з цим збитки. Якщо гість неодноразово порушує правила проживання, які встановлені у котеджному містечку PHOENIX, що призводить до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших гостей, надавач послуг має право відмовити у поселенні або здійснити виселення.

    Просимо Вас з повагою ставитися до осіб, які проживають у сусідніх номерах. Будь ласка, в період з 22:00 до 8:00 зменшуйте гучність роботи телевізора, уникайте голосних розмов та гучного сміху.

    3.2.Гостям, які проживають на території котеджного містечка PHOENIX забороняється:

    Заносити та зберігати у приміщеннях котеджного містечка PHOENIX та об'єктах інфраструктури речовини, матеріали і предмети, які є небезпечними для життя і здоров'я людей та збереження майна;
    Залишати в приміщенні сторонніх осіб (тих, які не заповнювали/не підписували реєстраційну карту гостя/не надавали при поселенні документи, що засвідчують особу), а також передавати їм ключі від приміщення;
    Проживати та/або перебувати в приміщенні з тваринами без відповідної реєстрації на рецепції;
    Передавати ключі від приміщення стороннім особам (при втраті ключа гість повинен повідомити адміністратора та відшкодувати вартість виготовлення дублікату/тів ключів та причіпок згідно встановленого прайсу);
    Проживати в приміщенні та/або перебувати на території котеджного містечка PHOENIX без реєстрації на рецепції;
    Залишати в приміщенні або на території котеджного містечка PHOENIX неповнолітніх дітей без нагляду;
    Заподіювати шкоду майну котеджного містечка PHOENIX;
    Викидати сміття та недопалки з вікон приміщень, а також терас;
    Проявляти агресію або вчиняти дії, які загрожують безпеці, здоров'ю чи майну інших осіб;
    Приносити або вживати у приміщенні продукти, які можуть зіпсувати майно котеджного містечка PHOENIX;
    Сушити лижне спорядження та одяг на батареї у приміщенні;
    Самостійно усувати неполадки, що виникли під час користування електромережею, електроустаткуванням, водопроводом, каналізацією, сантехнікою та іншими предметами, які складають оснащення приміщення (просимо Вас самостійно не регулювати температуру на котлі опалення. Якщо потрібна допомога, зверніться до адміністратора. ЦЕ НЕБЕЗПЕЧНО ДЛЯ ВАШОГО ЖИТТЯ та може спричинити пошкодження майна, що спровокує притягнення до матеріальної відповідальності!);
    Палити тютюнові вироби, електронні сигарети і кальяни на території всього котеджного містечка PHOENIX (в приміщеннях, коридорах, холі, ресторані, тощо);
    *Дозволяється палити виключно в спеціально відведених місцях. За паління у заборонених місцях Гість зобов'язується сплати штраф у розмірі 50% від вартості проживання за добу за кожне порушення.

    Виносити з ресторану посуд, столові прибори, продукти харчування й напої без попереднього узгодження з адміністрацією ресторану;
    Використовувати в приміщенні трійники і подовжувачі, сушки для взуття, користуватися електричними приладами (прасками, кип'ятильниками, електричними плитами, мультиварками), крім передбачених комплектацією приміщень;
    Використовувати піротехнічні засоби, бенгальські вогні, свічки та/або інші засоби горіння в приміщенні, інших об'єктах інфраструктури та на території котеджного містечка PHOENIX (виняток - використання мангальних зон, спеціально відведених місць з дотриманням протипожежних заходів);
    Пересувати, розкомплектовувати, виносити меблі, побутову техніку, здійснювати будь-яку зміну діючої комплектації приміщень.
    Використовувати обладнання приміщень не за призначенням;
    Порушувати спокій гостей, що проживають після 22 год. 00 хв. і до 08 год. 00 хв.;
    Приносити і зберігати на території котеджного містечка PHOENIX вогнепальні, газові, пневматичні та інші види зброї, спеціальні засоби, бойові припаси, пристрої та патрони для них;
    У випадку наявності у гостя зброї, спеціальних засобів, бойових припасів та патронів до них, котеджне містечко PHOENIX має право відмовити у поселені.
    Заборонено лаятися, вживати нецензурну лексику та зневажливо ставитися до працівників та гостей котеджного містечка PHOENIX.

    3.3.Гостям, які проживають на території котеджного містечка PHOENIX дозволяється:

    Запрошувати відвідувачів до свого приміщення у період з 09 год. 00 хв. до 21 год. 00 хв., ВИКЛЮЧНО за умови його реєстрації у встановленому порядку на рецепції;

    3.4.Відповідальність Гостей:

    Гість зобов'язаний відшкодувати збитки котеджному містечку PHOENIX у випадку втрати або пошкодження майна котеджного містечка PHOENIX, а також відповідати за порушення, заподіяні запрошеними ним особами (сторонніми особами). Розмір збитку визначається адміністрацією котеджного містечка PHOENIX. Збитки відшкодовуються Гостем в повному обсязі сумі, що покриває фактичні збитки на підставі акту нанесення матеріальної шкоди;
    Гість несе відповідальність за свої речі. Не рекомендується залишати гроші та коштовності в приміщенні.
    У разі нанесення гостями матеріальних збитків, пов'язаних з втратою та пошкодженням майна котеджного містечка PHOENIX, їхнє відшкодування здійснюється гостями шляхом оплати суми втрат на основі оформленого акту згідно з чинним законодавством України.
    3.5.Відповідальність котеджного містечка PHOENIX:

    Котеджне містечко PHOENIX відповідає за втрату грошей, інших цінностей (цінних паперів, коштовностей) лише за умови, що вони були окремо передані на зберігання (знаходяться у відведеному для зберігання приміщенні або в камері схову. До цієї категорії не відносяться сейфи, які розміщені в приміщеннях.
    Котеджне містечко PHOENIX не несе відповідальності за будь-яку шкоду, заподіяну Гостю, якщо така шкода виникла внаслідок недотримання Гостем правил техніки безпеки, протипожежних правил та інших чинних нормативних та внутрішніх документів, на момент надання послуг.
    Котеджне містечко PHOENIX не несе відповідальності за шкоду, заподіяну автомобілю Гостя внаслідок порушень ПДР або інших дій, що спричинили пошкодження, на території котеджного містечка PHOENIX, зокрема у відведених для паркування зонах.
    За неможливості виконати умови укладеного договору з гостем (крім випадків форс-мажорного характеру) він зобов'язаний розмістити гостя в іншому приміщенні, розташованому в даній місцевості, що надає послуги рівноцінні або вищої якості. Додаткові витрати, що виникли у зв'язку з цим, покриваються котеджним містечком PHOENIX. Форс-мажорними обставинами визнаються стихійні лиха, урагани, землетруси і т.д., військові бойові дії, страйки, заворушення, перебої в подачі електроструму (вода, електроенергія, газ), зв'язку, інтернету з незалежних від котеджного містечка PHOENIX причин, рішення чи дії органів влади, СБУ та інших контролюючих органів, які блокують частково або повністю роботу котеджного містечка PHOENIX.
    Котеджне містечко PHOENIX повинне вжити заходів щодо усунення недоліків наданої послуги протягом години з моменту пред'явлення гостем відповідної вимоги. Котеджне містечко PHOENIX не несе відповідальності за недоліки в наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого гостя або в результаті дії непереборної сили.
    У разі виявлення забутих речей, надавач послуг зобов'язаний негайно сповістити про це власника речей (за умови, що власник відомий). Речі, забуті гостями в приміщеннях, підлягають оформленню за описом адміністрацією котеджного містечка PHOENIX в спеціальному журналі і зберігаються в камері забутих речей. Забуті речі зберігаються протягом шести місяців, після чого знищуються, про що складається акт. Винятки становлять випадки, коли гості самі просять зберігати забуті речі більше півроку і мають намір забрати їх під час наступного свого перебування. Також можлива пересилка поштою забутих речей на письмову вимогу і за рахунок власника. Забуті гостями продукти харчування підлягають ліквідації в установленому котеджним містечком PHOENIX порядку.
    У котеджному містечку PHOENIX є книга відгуків та пропозицій, які видаються гостям на їх прохання в місцях обслуговування.
    Скарги і заяви гостей розглядаються адміністрацією котеджного містечка PHOENIX згідно з чинним законодавством України.

  • 4. Майно приміщення

    4.1.Надавач послуг надає гостям для проживання мебльовані приміщення оснащені побутовою технікою (телевізор, холодильник та ін.), сантехнікою та іншим обладнанням. Приміщення утеплені, мають сучасне оздоблення, інженерні мережі, обладнання, комплектацію, які відповідають усім вимогам на момент введення в експлуатацію.

    4.2.Гості повинні дбайливо поводитися з майном котеджного містечка PHOENIX, використовувати обладнання за призначенням, дотримуватися вимог пожежної безпеки. У разі виявлення пошкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (затоп, спалах, розбиття скла і т.п.) необхідно негайно повідомити про це адміністратора.

  • 5. Порядок обробки та використання персональних даних

    5.1.Гість надає згоду на необмежене здійснення будь-яких дій щодо обробки його персональних даних з метою забезпечення його проживання та перебування у котеджному містечку PHOENIX.

    5.2.З метою реалізації прав гостя та котеджного містечка PHOENIX, гість надає згоду на запис телефонних розмов гостя з працівниками котеджного містечка PHOENIX, фото/відеозйомку в приміщеннях та/або на території котеджного містечка PHOENIX на магнітний та/або електронний носій.

    5.3.Територія котеджного містечка PHOENIX, всі входи/виходи контролюються відеоспостереженням.

  • 6. Порядок бронювання номерів і оплата

    6.1.Надавач послуг має право укладати договір з гостем/замовником на бронювання приміщень шляхом підписання його двома сторонами, а також шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою поштового, телефонного, електронного або інших видів зв'язку, який дозволяє достовірно встановити належність заявки гостю або замовнику.

    6.2.Бронювання здійснюється на основі надання гостем або замовником письмової заявки. У заявку обов'язково вноситься така інформація: ім'я та прізвище гостя (гостей); дата та час заїзду і виїзду; тип і кількість приміщень; кількість, присутність дітей у віці до 2 років; країна, громадянином якої є гість (гості); контактний телефон; гарантія та вид оплати; особливі умови розміщення; будь-яка інша корисна інформація.

    6.3.У групову заявку вноситься наступна інформація: дата та час заїзду і виїзду; тип і кількість приміщень (місць); список групи; VIP-лист; кількість, присутність дітей у віці до 2 років; країна, громадянами якої є гості; контактний телефон, контактна особа; гарантія та вид оплати; будь-яка інша корисна інформація.

    6.4.Присвоєння тарифу при бронюванні здійснюється за Правилами застосування тарифів та укладених договорів. Зміна дати заїзду та виїзду гостей здійснюється не пізніше, ніж за 3 доби до дня заїзду. У разі збільшення кількості замовлених номерів, не узгодженого заздалегідь продовження терміну перебування, зміни дати заїзду гостей або збільшення кількості замовлених номерів, надавач послуг приймає рішення згідно з наявним на даний момент вільними приміщеннями і залишає за собою право відмови в бронюванні або продовженні проживання. Замість гостей, які розміщуються відповідно до заявки на бронювання, можуть бути розміщені інші гості в ті ж терміни проживання і по тому ж класу обслуговування з обов'язковим інформуванням про це надавача послуг не пізніше, ніж за 24 години до запланованого дня заїзду в письмовій формі. Якщо група гостей виїжджає раніше обумовленого терміну, до гостя або замовника застосовуються штрафні санкції в розмірі повної загальної вартості проживання за 1 розрахункову добу.

    6.5.Для підтвердження бронювання гість або замовник надає надавачу послуг гарантію оплати послуг:

    Гарантія оплати за безготівковим розрахунком здійснюється на основі гарантійного листа від юридичної особи або суб'єкта підприємницької діяльності – фізичної особи з вказаною юридичною адресою, поточним рахунком, підписами уповноважених осіб (головного бухгалтера або фінансового директора і керівника підприємства) і відбитком печатки.

    Гарантія оплати кредитною карткою здійснюється при наданні гостем або замовником всієї необхідної інформації про діючу кредитну картку, з якої можливо провести списання коштів гостя або замовника з рахунку у разі його неприбуття. Пізніше анулювання або неприбуття гостя є причиною для застосування до нього або замовника штрафних санкцій за простій приміщення в розмірі 100% вартості проживання за 1 розрахункову добу.

    Гарантія у вигляді попередньої оплати за першу добу проживання не повертається у разі скасування бронювання пізніше, ніж за 3 доби до дня заїзду.

    6.6.На етапі бронювання вноситься страховий депозит у розмірі вартості однієї доби проживання залежно від категорії заброньованого приміщення. Страховий депозит повертається гостю при виїзді, якщо в приміщенні не виявлено матеріальних пошкоджень. Термін проведення платежу-повернення страхового депозиту становить 1-7 робочих дні або ж гість може залишити ці кошти на депозиті та використати їх під час наступного відпочинку.

  • 7. Умови скасування бронювання

    7.1.Гість/замовник може скасувати бронювання своєю письмовою заявою за 3 дні до заїзду без стягнення компенсації. Якщо заяву на відмову від бронювання було зроблено пізніше або гість не прибув, то адміністратор котеджного містечка PHOENIX має право стягнути з гостя/замовника компенсацію за простій приміщення в розмірі 100% вартості проживання за одну розрахункову добу. Котеджне містечко PHOENIX має право скасувати бронювання на поточну дату після 15:00 в разі відсутності додаткової інформації від гостя/замовника або гарантії оплати.

  • 8. Політика розміщення та оплати

    8.1.Оплата за надання послуг стягується попередньо. Мінімальна оплата здійснюється за одну добу.

    8.2.Режим роботи котеджного містечка PHOENIX цілодобовий. Рецепція працює з 08 год 00 хв. до 23 год. 00 хв. На території діє комендантська година з 23 год. 00 хв. – 05 год. 00 хв.

    8.3.Час виїзду гостей і розрахунковий час – 12 год. 00 хв. поточної доби за місцевим часом;

    8.4.Час реєстрації і поселення починається з 15 год. 00 хв. поточної доби за місцевим часом;

    8.5.Заїзд до 15 год. 00 хв. є додатковою послугою і надається лише за письмовою заявою гостя/замовника та згодою керівництва котеджного містечка PHOENIX залежно від наявності вільних місць;

    8.6.За ранній заїзд в період з 06 год. 00 хв. до 15 год. 00 хв. оплата стягується в розмірі 50% вартості проживання за 1 розрахункову добу, при заїзді в період з 00 год. 00 хв. до 06 год. 00 хв. – 100% вартості проживання за 1 розрахункову добу згідно з опублікованим тарифом, який діє на момент надання послуги. При розміщенні дітей віком до 5 років без надання додаткового місця оплата не стягується;

    8.7.Виїзд після 12 год. 00 хв. є додатковою послугою і надається за згодою керівництва котеджного містечка PHOENIX залежно від наявності вільних місць, якщо інше не було обумовлено в договорі.;

    8.8.При виїзді після розрахункового часу в період до 18 год. 00 хв. оплата становить 50% вартості проживання за 1 розрахункову добу, після 18 год. 00 хв. – 100% вартості проживання за 1 розрахункову добу згідно з опублікованим тарифом, який діє на момент надання послуги.

    8.9.Дозволено проживання дітей будь-якого віку. Діти до 16 років можуть бути поселені тільки разом з дорослими (батьки або родичі). Наявність додаткових місць всіх категоріях приміщень визначає менеджер та інформує гостя при бронюванні.

    В одному приміщенні безкоштовно можуть проживати діти до 5 років, якщо вони сплять з батьками.
    Якщо для дітей до 5 років потрібне окреме розміщення, береться доплата за додаткову постіль за прайсом:
    Для дітей 0-2 роки манеж надається безкоштовно за запитом. Менеджер з бронювання підтверджує запит на манеж, якщо є в наявності на потрібні дати;
    Діти віком до 6 років (5 років включно) проживають безкоштовно на наявному ліжку (сплять з батьками). Додатковий комплект рушників надається при підготовці номеру до заїзду;
    Для дитини віком 6-12 років може бути заброньоване додаткове місце за спеціальною ціною згідно прайсу, яка включає постільну білизну, комплект рушників та одноразові тапки.

  • 9. Непередбачувані обставини (форс-мажор)

    9.1.При неможливості (відмові) виконати умови попередньо укладеного договору з гостем/замовником щодо надання послуг котеджне містечко PHOENIX зобов'язане на вимогу гостя/замовника забезпечити розміщення гостя/замовника в іншому приміщенні, розташованому в даній місцевості, що надає послуги рівноцінні або вищої якості. Додаткові витрати, які виникли у зв'язку з цим, оплачуються надавачем послуг.

    9.2.Котеджне містечко PHOENIX залишає за собою право проінформувати за 24 години представника групи/замовника про зміну категорії приміщень групи з обов'язковим обговоренням зміни тарифу. У разі відсутності замовлених та підтверджених приміщень адміністрація котеджного містечка PHOENIX зобов'язана розмістити гостей в іншому приміщенні, розташованому в цій місцевості, відшкодувати витрати, пов'язані з транспортним перевезенням. Надавач послуг залишає за собою право відмовити в продовженні термінів проживання.

  • 10. Порядок оформлення проживання

    10.1.Приміщення надається Гостю при пред'явленні паспорта або іншого документа, який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідчення члену екіпажу, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових – особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за місцем роботи споживача, та інше) і заповненої реєстраційної картки Гостя. Документи, які засвідчують особу, повинні бути надані на кожного Гостя, який проживає в номері (включаючи дітей).

    10.2.Гості, які прибули на відпочинок в котеджне містечко PHOENIX з тваринами, повинні зареєструвати тварину для проживання у котеджі, згідно визначеного порядку котеджного містечка PHOENIX.

    10.3.Після оформлення документів на проживання та оплати вартості проживання, Гостю видається документ про підтвердження оплати і ключ.

    10.4.Документи (паспорти або інші документи), грошові кошти будь-якої країни, коштовності, тощо не приймаються в якості застави.

  • 11. Припинення проживання гостей. Відмова в поселенні

    11.1.Гості припиняють проживання у звʼязку із закінченням строку дії договору.

    11.2.Гість має право розірвати договір про надання послуг у будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг.

    11.3.Якщо гість неодноразово порушує внутрішні правила проживання котеджного містечка PHOENIX, що призводить до матеріальних збитків або створює незручності для проживання інших гостей, надавач послуг має право відмовити у поселенні або розірвати договір (здійснити виселення). У цьому випадку після відрахування суми, що покриває завдані гостем матеріальні збитки та/або штрафи, передбачені цими правилами, гостю повертається залишок коштів внесеної раніше оплати.

    11.4.Адміністратор котеджного містечка PHOENIX має право відмовити в поселенні, якщо:

    Документи гостей відсутні, недійсні, прострочені або викликають підозри щодо їхньої достовірності;
    Відсутня оплата в установленому порядку та в необхідному розмірі;
    Гість знаходиться у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння, поводиться агресивно;
    Гість відмовляється дотримуватися внутрішніх правил проживання у котеджному містечку PHOENIX (режим паління, паркування і т.д.);
    Гість внесений до списку небажаних гостей;
    Гості, які раніше проживали і були виселені примусово;
    Особи, які перебувають у розшуку.

  • 12. Правила проживання з тваринами на території котеджного містечка PHOENIX

    12.1.До тварин, з якими допускається проживання в спеціально визначених приміщеннях, відносяться тільки невеликі собаки небійцівських порід вагою до 5-ти кг.

    12.2.Проживання з тваринами можливо ВИКЛЮЧНО у визначених адміністрацією приміщеннях, не більше 2 тварин.

    12.3.Вартість проживання тварини та додаткова оплата за прибирання здійснюється згідно діючого прайсу.

    12.4.Котеджне містечко PHOENIX залишає за собою право відмовити в поселенні гостя з твариною.

    12.5.При бронюванні гість зобов'язаний попередити про тварину та отримати погодження щодо можливості бронювання проживання з твариною та/або наявності спеціального приміщення для проживання з тваринами. Такий дозвіл фіксується у відповідному ваучері, який підтверджує умови бронювання.

    12.6.Гості, які прибули на відпочинок з тваринами, повинні зареєструвати тварину для проживання, в тому числі надати паспорт тварини і довідку від ветеринарного лікаря з відміткою про всі щеплення, які робилися тварині.

    12.7.При поселенні, гість підписує «Правила проживання гостей з тваринами на території «PHOENIX Relax Park», що підтверджує згоду гостя з даними правилами і повну відповідальність за свою тварину як матеріальну у випадку нанесення шкоди майну приміщення та/або котеджному містечку PHOENIX, так і адміністративну, у випадку заподіяння шкоди гостям.

    12.8.Тварина може перебувати без повідка тільки в межах приміщення в якому проживає його господар.

    12.9.На території котеджного містечка PHOENIX ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

    вільне пересування тварин без повідка і намордника в громадських зонах: холах і коридорах котеджного містечка PHOENIX;
    приводити або приносити тварин в ресторани, паби, бари, СПА-центр, зони відкритого та критого басейну;
    годувати тварин, використовуючи посуд, який не призначений для годування тварин;
    мити домашніх тварин в душових кабінах, використовувати рушники, простирадла та інші постільні приналежності, що належать котеджному містечку PHOENIX.
    12.10.Гість зобов'язаний забезпечити відсутність тварини під час прибирання номера співробітниками котеджного містечка PHOENIX або проведення ремонтних робіт в приміщенні.

    12.11.Вигул тварин на території дитячих майданчиків, території та на газонах котеджного містечка PHOENIX – суворо заборонений.

    12.12.Якщо випадково тварина сходила в туалет на території котеджного містечка PHOENIX, Гість повинен прибрати екскременти в спеціальний пакет і утилізувати у кошик для сміття.

    12.13.Гість несе повну відповідальність за тварину, яка проживає в приміщенні. Усі додаткові витрати, пов'язані з матеріальними або моральними претензіями, в тому числі, але не виключно позовними заявами, Гість зобов'язується відшкодувати на першу вимогу котеджного містечка PHOENIX.

    12.14.За недотримання вище вказаних правил адміністрація котеджного містечка PHOENIX залишає за собою право здійснити виселення без повернення коштів та/або накласти штрафні санкції у розмірі 50 % вартості проживання за добу за кожне таке порушення.

  • 13. Електропостачання котеджного містечка PHOENIX

    13.1.З огляду на поточну ситуацію з електроенергією у нашій країні звертаємо увагу, що котеджне містечко PHOENIX працює на генераторах.

    13.2.Орієнтовні години роботи генераторів з 07 год. 00 хв. до 23 год. 00 хв. (час подачі електроенергії від генераторів може коливатись від 06 год. 30 хв. – 7 год. 30 хв. вранці та від 23 год. 00 хв. – 24 год. 00 хв., що обумовлено технічними та організаційними процесами запуску генераторів). В цей період світло подається від мережі за графіком відключень Обленерго.

    13.3.За відсутності електропостачання відсутня подача опалення та води. Також можуть бути відключення світла у визначений час, що пов'язано з технічним обслуговуванням. * Дякуємо за розуміння!

  • 14. Послуги, які надає котеджне містечко PHOENIX

    14.1.Котеджне містечко PHOENIX надає основні послуги, які входять у вартість проживання, і додаткові, які надаються за окрему плату. Без згоди гостя котеджне містечко PHOENIX не може надавати додаткові послуги, не затверджені договором. Гість має право відмовитися від оплати таких послуг, а в разі їх оплати котеджне містечко PHOENIX зобов'язане повернути сплачену суму.

    14.2.Основні послуги: надання приміщень для проживання, прибирання, фен, мініатюри косметичних засобів, набір махрових виробів, паркінг, що охороняється цілодобово, послуга «Будильник» у визначений час, виклик швидкої допомоги, послуги портьє, трансфер територією котеджного містечка PHOENIX (додаткова інформація є в кожному номері в папці Гостя).

    14.3.Додаткові платні послуги: додаткове спальне місце, додаткове спальне місце дитяче, вугілля або дрова, прання та сушка білизни, пізній виїзд та ранній заїзд, проживання з собаками, прибирання за собаками, халати, послуги СПА та/або ресторану та/або пабу за подарунковим сертифікатом, сніданок.

    14.4.Додаткові безкоштовні послуги: трійники електричні, продовжувач електричний, ванночка для купання, парта для навчання, миска для прання, подіум, горщик, стілець для годування, манеж для дітей до трьох років.

  • 15. Хаускіпінг та технічна служба

    15.1.Служба Хаускіпінгу працює щоденно з 09 год. 00 хв. до 23 год. 00 хв. Технічна служба працює працює щоденно з 09 год. 00 хв. до 23 год. 00 хв. Послуги пральні надаються 7 днів на тиждень з 08 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв.

    15.2.Прибирання проводиться незалежно від присутності гостей.

    15.3.Поточні прибирання (включає в себе: виніс сміття, а також додання туалетно-косметичних засобів та інше) проводяться щодня. Заміна рушників за потреби здійснюється раз на три дні, повна заміна постільної білизни та рушників - раз на сім днів.

    15.4.За запитом гостя в графік прибирань можуть вноситись зміни. Додаткові прибирання оплачуються згідно прайсу.

    15.5.Відвідування приміщень службою Хаускіпінгу раз на три дні є обов'язковим.

    15.6.Термін виконання замовлення прання вказаний у бланку. Доплата за експрес послуги становить 50% від прайсу.

  • 16. Внутрішній транспорт у котеджному містечку PHOENIX:

    16.1.Години роботи – 09 год. 00 хв. – 21 год. 00 хв.

    16.2.Першочергово використовується для поселення/виселенням гостей та доставки багажу. *Якщо Ви плануєте скористатись послугою, просимо завчасно повідомляти про виїзд.

  • 17. Паркування

    17.1.Для комфорту гостей, які подорожують власним автомобілем, котеджне містечко PHOENIX пропонує безкоштовне місце на прилеглій території, де ведеться відеоспостереження та цілодобово працює служба охорони.

    17.2.Під час заселення просимо з'ясувати своє місце для паркування автомобіля в адміністрації (рецепції) та чітко дотримуватись отриманих інструкцій.

  • 18. Медпункт

    18.1.На території котеджного містечка PHOENIX працює медична сестра. Умови надання першої медичної допомоги:

    • Забезпечення ліками в межах надання першої медичної допомоги;

    • Надання домедичної допомоги, а також супровід до приїзду швидкої допомоги.

    18.2.Котеджне містечко PHOENIX не надає послуги медичного забезпечення гостей і не несе відповідальність за будь-які зміни стану здоров'я гостя.

    18.3.Гості котеджного містечка PHOENIX в повному обсязі беруть на себе відповідальність за стан свого здоров'я і стан здоров'я своїх неповнолітніх дітей.

  • 19. Охорона

    19.1.Охорона працює цілодобово. У разі виявлення фактів порушення порядку, звертайтесь на черговий пост охорони котеджного містечка PHOENIX чи до адміністрації котеджного містечка PHOENIX.

    19.2.На території котеджного містечка PHOENIX діє комендантська година з 23 год. 00 хв. до 5 год. 00 хв.

    19.3.Будь ласка, дотримуйтесь загальних правил пожежної безпеки. У випадку пожежі потрібно зберігати спокій та покинути приміщення. Візьміть з собою документи та цінні речі, у зимовий період - теплий одяг. Обов'язково допомагайте дітям та людям похилого віку.

  • 20. Правила відвідування закладів харчування котеджного містечка PHOENIX

    20.1.У випадку втрати або пошкодження майна закладу з вини гостя він зобов'язаний повною мірою відшкодувати заподіяні збитки згідно прайсу.

    20.2.У дитячій кімнаті немає няні, батьки несуть відповідальність за своїх дітей і зобов'язані слідкувати за ними.

    20.3.Заборонено приносити, споживати свою їжу/напої у закладах харчування.

    20.4.Приходити з тваринами заборонено! Виключення - маленькі породи у переносних клітках/сумках і за спеціально відведеними столами.

    20.5.Гість зобов'язаний заздалегідь, перед прийняттям замовлення попередити про алергічні реакції на певні продукти харчування або особливості у своєму раціоні чи віросповіданні, в іншому випадку заклад не несе відповідальності за наслідки чи вже приготовлені страви.

    20.6.Доставка їжі у приміщення здійснюється в одноразовому термопосуді.

    20.7.Заборонено лаятися, вживати нецензурну лексику та зневажливо ставитись до працівників та гостей закладу.

    20.8.При порушенні правил адміністрація залишає за собою право відмовити в обслуговуванні без пояснення.

  • 21. Правила відвідування басейнів котеджного містечка PHOENIXвідування закладів харчування котеджного містечка PHOENIX

    21.1.Гість зобов'язаний дотримуватися правил безпеки, а також підтримувати порядок і чистоту на території басейнів котеджного містечка PHOENIX.

    21.2.Гості повинні шанобливо ставитися один до одного і не заважати відпочинку інших гостей.21.3.При відвідуванні басейнів гостям забороняється стрибати і пірнати у воду з бортиків басейнів, кричати, виконувати акробатичні вправи, здійснювати будь-які інші дії, що створюють небезпеку для їхнього життя і здоров'я, або життя і здоров'я інших людей.

    21.4.Відповідальність за безпеку малолітніх і неповнолітніх дітей несуть їхні батьки і /або відповідальні (супроводжуючі) їх повнолітні особи в повному обсязі. Дорослим забороняється залишати неповнолітніх дітей без нагляду на території басейнів котеджного містечка PHOENIX.

  • 22. Правила відвідування SPA-комплексу котеджного містечка PHOENIX

    22.1.Режим роботи SPA-комплексу: з 10 год. 00 хв. до 22 год. 00 хв.
    22.2.Право на відвідування SPA-комплексу можна отримати після відповідної оплати вартості послуг. Вартість послуги SPA-комплексу встановлюється прейскурантом, з яким можна ознайомитися на рецепції в адміністратора.
    22.3.Відвідування гостями SPA-комплексу та користування його послугами відбувається за попереднім записом: безпосередньо на рецепції, за номером телефону, через відповідну форму на сайті, у соц. мережах або месенджерах SPA-комплексу.
    22.4.Запізнення гостя на відвідування джакузі на дровах та/або лазні, що були заброньовані на визначений час, не тягне за собою пропорційного збільшення часу користування гостем відповідною послугою. Запізнення гостя на відвідування послуг масажу, салону краси та спортивних тренувань вирішується індивідуально.
    У разі користування гостем послугами SPA-комплексу після закінчення встановленого часу стягується додаткова плата у розмірі вартості 1 години, згідно прайсу SPA-комплексу. Також, у разі користування гостем послугами SPA-комплексу, що не були попередньо ним заброньовані та оплачені, стягується плата у розмірі вартості такої послуги.
    Повернення передоплати за ненадані послуги можливе за домовленістю сторін (гостя та SPA-комплексу), але не пізніше, ніж за 24 години до надання таких послуг.
    22.5.На території SPA-комплексу ЗАБОРОНЕНО:
    • Приносити з собою і вживати їжу та напої (можливе замовлення напоїв у RestoBar Phoenix) (За порушення даного правила стягується штраф у розмірі - 500 грн.);
    • Перебувати в стані алкогольного сп'яніння, під дією наркотичних, психотропних речовин, заборонених медичних препаратів;
    • Приводити на територію тварин;
    • Палити у місцях не призначених для цього, порушувати інші правила пожежної безпеки (За порушення даного правила стягується штраф у розмірі – 500 грн);
    • Використовувати приміщення, обладнання, інвентар SPA-комплексу не за їх цільовим призначенням (За порушення даного правила стягується штраф у розмірі – 1000 грн);
    • Порушувати громадський порядок та спокій інших гостей SPA-комплексу;
    • Приносити з собою зброю, вибухонебезпечні, пожежонебезпечні, токсичні речовини, а також колючі та ріжучі предмети;
    • Нищити, псувати, пошкоджувати будь-яке майно SPA-комплексу або інших гостей;
    • Користуватися послугами SPA-комплексу за наявності медичних протипоказань (дерматологічних захворювань, інфекційних захворювань, серцево-судинних захворювань, тощо) на відвідування відповідних послуг.
    22.6.Під час перебування на території SPA-комплексу з метою недопущення отримання ушкоджень та травмувань, гостям необхідно дотримуватись наступних правил безпеки та рекомендацій:
    • Перебувати на території SPA-комплексу у спеціальному змінному взутті та купальному костюмі;
    • Дотримуватись правил гігієни: використовувати індивідуальний рушник, халат та тапки, приймати душ перед водними процедурами та після відвідування лазні чи хамаму (використані рушники та халати залишати в кошиках для використаної білизни), а також санітарних правил та правил пожежної безпеки;
    • Обережно пересуватися територією SPA-комплексу: не бігати, не стрибати, не штовхатися, тощо;
    • Не допускати дій, які можуть створити загрозу власному життю та здоров'ю, а також життю та здоров'ю інших;
    • Не залишати особисті речі без нагляду.
    22.7.Адміністрація SPA-комплексу НЕ НЕСЕ відповідальності за:
    • Травми, ушкодження, нещасні випадки, а також збитки, матеріальну та/або моральну шкоду, отримані гостями або завдані іншим гостям, в результаті невиконання гостями даних Правил, загальноприйнятих норм безпеки, а також норм, встановлених чинним законодавством України;
    • Забуті, загублені або залишені без нагляду речі.
    22.8.SPA-комплекс не є медичним закладом, не здійснює надання послуг з медичного забезпечення гостей і не несе відповідальності за будь-які зміни у стані здоров'я гостя SPA-комплексу.
    Гості SPA-комплексу у повному обсязі беруть на себе відповідальність за стан свого здоров'я і стан здоров'я своїх неповнолітніх дітей, які відвідують SPA-комплекс.
    22.9.Діти до 16 років можуть відвідувати SPA–комплекс тільки у супроводі і під наглядом дорослих.
    21.10.Діти до 5 років безкоштовно в супроводі дорослих користуються такими послугами: Spa-програма, лазня, джакузі, соляна кімната, спортивна зона.
    22.11.Гості несуть повну матеріальну відповідальність за завдані збитки SPA-комплексу.
    22.12.У випадку порушення гостем цих Правил, адміністрація SPA-комплексу має право застосувати будь-яку або декілька з цих норм:
    • Припинити надання послуг гостю без компенсації вартості послуги;
    • Стягнути з гостя штраф;
    • Стягнути з гостя кошти - компенсацію за пошкоджене, зіпсоване або знищене майно SPA-комплексу.
    22.13.Адміністрація SPA-комплексу має право відмовити гостю у вході до комплексу та у наданні послуг (навіть за попереднім записом, без повернення сплачених коштів) у разі видимих ознак алкогольного, наркотичного, інших видів сп'яніння, у разі порушення гостем громадського порядку та загальноприйнятих норм поведінки, у разі неналежного зовнішнього вигляду гостя та в інших випадках на розсуд адміністрації SPA-комплексу.