Ці правила регламентують основні вимоги щодо користування готелями й аналогічними засобами розміщення (далі – котеджне містечко PHOENIX) усіх форм власності, які здійснюють діяльність на території України в сфері надання послуг розміщення (готельних послуг) споживачам, і регулюють відносини між споживачами (фізичними особами, що проживають в готелях або мають намір скористатися готельними послугами) та готелями виконавцями цих послуг.
1. Загальні положення
1.1. Подані правила встановлюють для постояльців котеджного містечка внутрішній розпорядок проживання у Котеджному містечку Фенікс, правила користування майном котеджного містечка, обсяг послуг, відповідальність сторін.
1.2. Діяльність готелю також регулюється Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг від 16.03.2004 р. №19, законом України «Про туризм» та іншим законодавством України.
2. Внутрішній розпорядок готелю
2.1 За дотриманням внутрішнього розпорядку в котеджному містечку стежить адміністратор котеджного містечка. Він дає відвідувачам роз'яснення щодо правил проживання, приймає скарги від них на дії персоналу та інших відвідувачів, що порушують встановлений порядок роботи котеджного містечка.
2.2 Відвідувачі після укладення договору на проживання з готелем отримують в адміністратора ключ.
2.3 Гості, які проживають у комплексі, зобов'язані дотримуватися цих Правил, загальних правил пожежної безпеки, а також інших нормативних документів та законодавства України.
3. Права та обов'язки гостей комплексу
За умови невиконання повністю або частково договірних зобов'язань, пов'язаних з наданням готельних послуг, винна сторона має відшкодувати іншій стороні понесені у зв'язку з цим збитки. Якщо гість неодноразово порушує правила проживання в комплексі, що призводить до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших комплекс, готель має право відмовити у поселенні або здійснити виселення.
Просимо Вас з повагою ставитися до осіб, які проживають у сусідніх номерах. Будь ласка, в період з 22:00 до 8:00 зменшуйте гучність роботи телевізора, уникайте голосних розмов та гучного сміху.
3.1. Гостям, які проживають в комплексі забороняється:
• Заносити та зберігати у номерах, котеджах та об'єктах інфраструктури речовини, матеріали і предмети, які є небезпечними для життя і здоров'я громадян та збереження майна;
• Залишати в номері/котеджі сторонніх осіб (тих, які не заповнювали/не підписували реєстраційну карту гостя/не надавали при поселенні документи, що засвідчують особу), а також передавати їм ключі від номера/котеджу;
• Проживати та/або перебувати в номері та/або котеджі з тваринами без відповідної реєстрації на рецепції;
• Передавати ключі від номера/котеджу стороннім особам (при втраті ключа гість повинен повідомити адміністратора та відшкодувати вартість виготовлення дублікату/тів ключів та брелоків згідно встановленого прайсу);
• Проживати та/або перебувати без реєстрації на рецепції в номерному фонді комплексу;
• Залишати в номері/котеджі або на території готелю неповнолітніх дітей без нагляду;
• Заподіювати шкоду майну комплексу;
• Викидати сміття та недопалки з вікон номера/котеджу, а також терас;
• Проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці, здоров'ю чи майну інших осіб;
• Приносити або вживати у номері/котеджі продукти, які можуть зіпсувати майно комплексу;
• Сушити лижне спорядження та одяг на батареї у номері/котеджі;
• Самостійно усувати неполадки, що виникли під час користування електромережею, електроустаткуванням, водопроводом, каналізацією, сантехнікою та іншими предметами, які складають оснащення номеру чи котеджу (просимо Вас самостійно не регулювати температуру на котлі опалення. Якщо потрібна допомога, зверніться до адміністратора. ЦЕ НЕБЕЗПЕЧНО ДЛЯ ВАШОГО ЖИТТЯ та може спричинити пошкодження майна, що спровокує притягнення до матеріальної відповідальності!);
• Палити тютюнові вироби, електронні сигарети і кальяни на території всього комплексу (в номерах, коридорах, холі, ресторані тощо): дозволяється палити виключно в спеціально відведених місцях. За паління у заборонених місцях Гість зобов'язується сплати штраф у розмірі 50% від вартості номера за добу за кожне порушення;
• Виносити з ресторану посуд, столові прибори, продукти харчування й напої без попереднього узгодження з адміністрацією ресторану;
• Використовувати в номері трійники і подовжувачі, сушки для взуття, користуватися електричними приладами (прасками, кип'ятильниками, електричними плитами, мультиварками), крім передбачених комплектацією номерного фонду комплексу;
• Використовувати піротехнічні засоби, бенгальські вогні, свічки та/або інші засоби горіння в номерах/котеджах, інших об'єктах інфраструктури та на території комплексу (виняток - використання мангальних зон спеціально відведених місць з дотриманням протипожежних заходів);
• Пересувати, розкомплектовувати, виносити меблі, побутову техніку, здійснювати будь-яку зміну діючої комплектації номеру/котеджу.
• Використовувати обладнання готелю і номера не за призначенням;
• Порушувати спокій Гостей, що проживають після 22:00 і до 8:00 годин;
• Приносити і зберігати на території готелю вогнепальні, газові, пневматичні та інші види зброї, спеціальні засоби, бойові припаси, пристрої та патрони для них;
• У випадку наявності у Гостя зброї, спеціальних засобів, бойових припасів та патронів до них, комплекс має право відмовити у поселені.
Заборонено лаятися, вживати нецензурну лексику та зневажливо ставитися до працівників та гостей комплексу.
3.2 Гостям, які проживають в комплексі дозволяється:
Запрошувати відвідувачів до свого номера/котеджу у період з 9:00 до 21:00, ВИКЛЮЧНО за умови його реєстрації у встановленому порядку на рецепції;
3.3 Відповідальність Гостей:
• Гість зобов'язаний відшкодовувати збитки комплексу у випадку втрати або пошкодження майна комплексу, а також відповідати за порушення, заподіяні запрошеними ним особами (сторонніми особами). Розмір збитку визначається адміністрацією комплексу. Збитки відшкодовуються Гостем в повному обсязі: сумі, що покриває фактичні збитки комплексу на підставі Акту нанесення матеріальної шкоди, одразу після складання зазначеного Акту;
• Гість несе відповідальність за свої речі. Не рекомендується залишати гроші та коштовності в номері, котеджі.
• Постоялець має право розірвати договір про надання готельних послуг і згідно з чинним законодавством вимагати повного відшкодування збитків, якщо комплекс в установлений термін не усунув недоліки. Гроші, сплачені гостем за послуги, повертаються у день розірвання договору або в інший термін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги.
• У разі нанесення гостями матеріальних збитків, пов'язаних з втратою та пошкодженням майна комплексу, їхнє відшкодування здійснюється гостями шляхом оплати суми втрат на основі оформленого адміністрацією комплексу акту згідно з чинним законодавством.
3.4 Відповідальність комплексу:
• Комплекс відповідає за втрату грошей, інших цінностей (цінних паперів, коштовностей) лише за умови, що вони були окремо передані на зберігання (знаходяться у відведеному для зберігання приміщенні або в камері схову. До цієї категорії не відносяться сейфи, розміщені в номерах).
• Комплекс не несе відповідальності за будь-яку шкоду, заподіяну Гостю, якщо така шкода виникла внаслідок недотримання Гостем правил техніки безпеки, протипожежних правил та інших чинних, на момент надання послуг, нормативних та внутрішніх документів.
• Комплекс не несе відповідальності за шкоду, заподіяну автомобілю Гостя внаслідок порушень ПДР або інших дій, що спричинили пошкодження, на території комплексу, зокрема у відведених для паркування зонах.
• За неможливості комплексу виконати умови укладеного договору з гостем (крім випадків форс-мажорного характеру) він зобов'язаний розмістити гостя в іншому готелі, розташованому в даній місцевості, що надає послуги рівноцінні або вищої якості. Додаткові витрати, що виникли у зв'язку з цим, покриваються комплексом. Форс-мажорними обставинами визнаються стихійні лиха, урагани, землетруси і т.д., військові бойові дії, страйки, заворушення, перебої в подачі електроструму (вода, електроенергія, газ), зв'язку, Інтернету з незалежних від готелю причин, рішення чи дії органів влади, СБУ та інших контролюючих органів, які блокують частково або повністю роботу комплексу . Гість при виявленні недоліків у наданні послуг, невідповідності послуги присвоєній категорії готелю має право за своїм вибором вимагати усунення недоліків безкоштовно або зниження ціни на надану послугу.
• Готель повинен вжити заходів щодо усунення недоліків наданої послуги протягом години з моменту пред'явлення постояльцем відповідної вимоги. Готель не несе відповідальності за недоліки в наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого гостя або в результаті дії непереборної сили.
• У разі виявлення забутих речей, комплекс зобов'язаний негайно сповістити про це власника речей (за умови, що власник відомий). Речі, забуті гостями в номерах, підлягають оформленню за описом адміністрацією комплексу в спеціальному журналі і зберігаються в камері забутих речей. Забуті речі зберігаються протягом шести місяців, після чого знищуються, про що складається акт певної форми. Винятки становлять випадки, коли гості самі просять зберігати забуті речі більше півроку і забрати їх під час наступного свого перебування. Також можлива пересилка поштою забутих речей на письмову вимогу і за рахунок власника. Забуті гостями продукти харчування підлягають ліквідації згідно з установленим комплексом порядку.
• У комплексі є книга відгуків та пропозицій, які видаються гостям на їх прохання в місцях обслуговування.
• Скарги і заяви гостей розглядаються адміністрацією комплексу згідно з чинним законодавством України.
4. Майно готелю
4.1. Готель надає постояльцям для проживання мебльовані номери та котеджі оснащені побутовою технікою (телевізор, холодильник та ін.), сантехнікою та іншим обладнанням. Номери в готелі та приміщення загального користування утеплені, мають сучасне оздоблення, інженерні мережі, обладнання, комплектацію, які відповідають усім вимогам на момент введення в експлуатацію (2020 рік).
4.2. Гості повинні дбайливо поводитися з майном котеджного містечка, використовувати обладнання за призначенням, дотримуватися вимог пожежної безпеки. У разі виявлення пошкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (затоп, спалах, розбиття скла і т.п.) необхідно негайно повідомити про це адміністратора.
5. Порядок обробки та використання персональних даних
5.1. Гість надає Комплексу згоду на необмежене здійснення будь-яких дій щодо обробки його персональних даних з метою забезпечення його проживання та перебування у комплексі.
5.2. З метою реалізації прав Гостя та Комплексу, Гість надає Комплексу згоду на аудіо-запис/запис телефонних розмов Гостя з працівниками Комплексу, фото/відео-зйомку в приміщеннях та/ або на території комплексу на магнітний та/або електронний носій.
5.3. Територія котеджного містечка, всі входи, виходи контролюються відеоспостереженням.