ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ ТА ПЕРЕБУВАННЯ У МІСТЕЧКУ RelaxParkPHOENIX

Ці правила регламентують основні вимоги щодо користування готелями й аналогічними засобами розміщення (далі – котеджне містечко PHOENIX) усіх форм власності, які здійснюють діяльність на території України в сфері надання послуг розміщення (готельних послуг) споживачам, і регулюють відносини між споживачами (фізичними особами, що проживають в готелях або мають намір скористатися готельними послугами) та готелями виконавцями цих послуг.


1. Загальні положення

1.1. Подані правила встановлюють для постояльців котеджного містечка внутрішній розпорядок проживання у Котеджному містечку Фенікс, правила користування майном котеджного містечка, обсяг послуг, відповідальність сторін.

1.2. Діяльність готелю також регулюється Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг від 16.03.2004 р. №19, законом України «Про туризм» та іншим законодавством України.



2. Внутрішній розпорядок готелю

2.1 За дотриманням внутрішнього розпорядку в котеджному містечку стежить адміністратор котеджного містечка. Він дає відвідувачам роз'яснення щодо правил проживання, приймає скарги від них на дії персоналу та інших відвідувачів, що порушують встановлений порядок роботи котеджного містечка.

2.2 Відвідувачі після укладення договору на проживання з готелем отримують в адміністратора ключ.

2.3 Гості, які проживають у комплексі, зобов'язані дотримуватися цих Правил, загальних правил пожежної безпеки, а також інших нормативних документів та законодавства України.



3. Права та обов'язки гостей комплексу

За умови невиконання повністю або частково договірних зобов'язань, пов'язаних з наданням готельних послуг, винна сторона має відшкодувати іншій стороні понесені у зв'язку з цим збитки. Якщо гість неодноразово порушує правила проживання в комплексі, що призводить до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших комплекс, готель має право відмовити у поселенні або здійснити виселення.

Просимо Вас з повагою ставитися до осіб, які проживають у сусідніх номерах. Будь ласка, в період з 22:00 до 8:00 зменшуйте гучність роботи телевізора, уникайте голосних розмов та гучного сміху.

3.1. Гостям, які проживають в комплексі забороняється:

• Заносити та зберігати у номерах, котеджах та об'єктах інфраструктури речовини, матеріали і предмети, які є небезпечними для життя і здоров'я громадян та збереження майна;

• Залишати в номері/котеджі сторонніх осіб (тих, які не заповнювали/не підписували реєстраційну карту гостя/не надавали при поселенні документи, що засвідчують особу), а також передавати їм ключі від номера/котеджу;

• Проживати та/або перебувати в номері та/або котеджі з тваринами без відповідної реєстрації на рецепції;

• Передавати ключі від номера/котеджу стороннім особам (при втраті ключа гість повинен повідомити адміністратора та відшкодувати вартість виготовлення дублікату/тів ключів та брелоків згідно встановленого прайсу);

• Проживати та/або перебувати без реєстрації на рецепції в номерному фонді комплексу;

• Залишати в номері/котеджі або на території готелю неповнолітніх дітей без нагляду;

• Заподіювати шкоду майну комплексу;

• Викидати сміття та недопалки з вікон номера/котеджу, а також терас;

• Проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці, здоров'ю чи майну інших осіб;

• Приносити або вживати у номері/котеджі продукти, які можуть зіпсувати майно комплексу;

• Сушити лижне спорядження та одяг на батареї у номері/котеджі;

• Самостійно усувати неполадки, що виникли під час користування електромережею, електроустаткуванням, водопроводом, каналізацією, сантехнікою та іншими предметами, які складають оснащення номеру чи котеджу (просимо Вас самостійно не регулювати температуру на котлі опалення. Якщо потрібна допомога, зверніться до адміністратора. ЦЕ НЕБЕЗПЕЧНО ДЛЯ ВАШОГО ЖИТТЯ та може спричинити пошкодження майна, що спровокує притягнення до матеріальної відповідальності!);

• Палити тютюнові вироби, електронні сигарети і кальяни на території всього комплексу (в номерах, коридорах, холі, ресторані тощо): дозволяється палити виключно в спеціально відведених місцях. За паління у заборонених місцях Гість зобов'язується сплати штраф у розмірі 50% від вартості номера за добу за кожне порушення;

• Виносити з ресторану посуд, столові прибори, продукти харчування й напої без попереднього узгодження з адміністрацією ресторану;

• Використовувати в номері трійники і подовжувачі, сушки для взуття, користуватися електричними приладами (прасками, кип'ятильниками, електричними плитами, мультиварками), крім передбачених комплектацією номерного фонду комплексу;

• Використовувати піротехнічні засоби, бенгальські вогні, свічки та/або інші засоби горіння в номерах/котеджах, інших об'єктах інфраструктури та на території комплексу (виняток - використання мангальних зон спеціально відведених місць з дотриманням протипожежних заходів);

• Пересувати, розкомплектовувати, виносити меблі, побутову техніку, здійснювати будь-яку зміну діючої комплектації номеру/котеджу.

• Використовувати обладнання готелю і номера не за призначенням;

• Порушувати спокій Гостей, що проживають після 22:00 і до 8:00 годин;

• Приносити і зберігати на території готелю вогнепальні, газові, пневматичні та інші види зброї, спеціальні засоби, бойові припаси, пристрої та патрони для них;

• У випадку наявності у Гостя зброї, спеціальних засобів, бойових припасів та патронів до них, комплекс має право відмовити у поселені.

Заборонено лаятися, вживати нецензурну лексику та зневажливо ставитися до працівників та гостей комплексу.



3.2 Гостям, які проживають в комплексі дозволяється:

Запрошувати відвідувачів до свого номера/котеджу у період з 9:00 до 21:00, ВИКЛЮЧНО за умови його реєстрації у встановленому порядку на рецепції;

3.3 Відповідальність Гостей:

• Гість зобов'язаний відшкодовувати збитки комплексу у випадку втрати або пошкодження майна комплексу, а також відповідати за порушення, заподіяні запрошеними ним особами (сторонніми особами). Розмір збитку визначається адміністрацією комплексу. Збитки відшкодовуються Гостем в повному обсязі: сумі, що покриває фактичні збитки комплексу на підставі Акту нанесення матеріальної шкоди, одразу після складання зазначеного Акту;

• Гість несе відповідальність за свої речі. Не рекомендується залишати гроші та коштовності в номері, котеджі.

• Постоялець має право розірвати договір про надання готельних послуг і згідно з чинним законодавством вимагати повного відшкодування збитків, якщо комплекс в установлений термін не усунув недоліки. Гроші, сплачені гостем за послуги, повертаються у день розірвання договору або в інший термін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги.

• У разі нанесення гостями матеріальних збитків, пов'язаних з втратою та пошкодженням майна комплексу, їхнє відшкодування здійснюється гостями шляхом оплати суми втрат на основі оформленого адміністрацією комплексу акту згідно з чинним законодавством.

3.4 Відповідальність комплексу:

• Комплекс відповідає за втрату грошей, інших цінностей (цінних паперів, коштовностей) лише за умови, що вони були окремо передані на зберігання (знаходяться у відведеному для зберігання приміщенні або в камері схову. До цієї категорії не відносяться сейфи, розміщені в номерах).

• Комплекс не несе відповідальності за будь-яку шкоду, заподіяну Гостю, якщо така шкода виникла внаслідок недотримання Гостем правил техніки безпеки, протипожежних правил та інших чинних, на момент надання послуг, нормативних та внутрішніх документів.

• Комплекс не несе відповідальності за шкоду, заподіяну автомобілю Гостя внаслідок порушень ПДР або інших дій, що спричинили пошкодження, на території комплексу, зокрема у відведених для паркування зонах.

• За неможливості комплексу виконати умови укладеного договору з гостем (крім випадків форс-мажорного характеру) він зобов'язаний розмістити гостя в іншому готелі, розташованому в даній місцевості, що надає послуги рівноцінні або вищої якості. Додаткові витрати, що виникли у зв'язку з цим, покриваються комплексом. Форс-мажорними обставинами визнаються стихійні лиха, урагани, землетруси і т.д., військові бойові дії, страйки, заворушення, перебої в подачі електроструму (вода, електроенергія, газ), зв'язку, Інтернету з незалежних від готелю причин, рішення чи дії органів влади, СБУ та інших контролюючих органів, які блокують частково або повністю роботу комплексу . Гість при виявленні недоліків у наданні послуг, невідповідності послуги присвоєній категорії готелю має право за своїм вибором вимагати усунення недоліків безкоштовно або зниження ціни на надану послугу.

• Готель повинен вжити заходів щодо усунення недоліків наданої послуги протягом години з моменту пред'явлення постояльцем відповідної вимоги. Готель не несе відповідальності за недоліки в наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого гостя або в результаті дії непереборної сили.

• У разі виявлення забутих речей, комплекс зобов'язаний негайно сповістити про це власника речей (за умови, що власник відомий). Речі, забуті гостями в номерах, підлягають оформленню за описом адміністрацією комплексу в спеціальному журналі і зберігаються в камері забутих речей. Забуті речі зберігаються протягом шести місяців, після чого знищуються, про що складається акт певної форми. Винятки становлять випадки, коли гості самі просять зберігати забуті речі більше півроку і забрати їх під час наступного свого перебування. Також можлива пересилка поштою забутих речей на письмову вимогу і за рахунок власника. Забуті гостями продукти харчування підлягають ліквідації згідно з установленим комплексом порядку.

• У комплексі є книга відгуків та пропозицій, які видаються гостям на їх прохання в місцях обслуговування.

• Скарги і заяви гостей розглядаються адміністрацією комплексу згідно з чинним законодавством України.



4. Майно готелю

4.1. Готель надає постояльцям для проживання мебльовані номери та котеджі оснащені побутовою технікою (телевізор, холодильник та ін.), сантехнікою та іншим обладнанням. Номери в готелі та приміщення загального користування утеплені, мають сучасне оздоблення, інженерні мережі, обладнання, комплектацію, які відповідають усім вимогам на момент введення в експлуатацію (2020 рік).

4.2. Гості повинні дбайливо поводитися з майном котеджного містечка, використовувати обладнання за призначенням, дотримуватися вимог пожежної безпеки. У разі виявлення пошкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (затоп, спалах, розбиття скла і т.п.) необхідно негайно повідомити про це адміністратора.



5. Порядок обробки та використання персональних даних

5.1. Гість надає Комплексу згоду на необмежене здійснення будь-яких дій щодо обробки його персональних даних з метою забезпечення його проживання та перебування у комплексі.

5.2. З метою реалізації прав Гостя та Комплексу, Гість надає Комплексу згоду на аудіо-запис/запис телефонних розмов Гостя з працівниками Комплексу, фото/відео-зйомку в приміщеннях та/ або на території комплексу на магнітний та/або електронний носій.

5.3. Територія котеджного містечка, всі входи, виходи контролюються відеоспостереженням.

6. Порядок бронювання номерів і оплата

6.1. Готель має право укладати договір з гостем/замовником на бронювання номерів (місць) шляхом підписання його двома сторонами, а також шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою поштового, телефонного, електронного або інших видів зв'язку, який дозволяє достовірно встановити належність заявки гостю або замовнику.

6.2. Договір вважається укладеним тільки в разі направленої заявки на бронювання та досягнення сторонами угоди у вигляді ваучера на бронювання.

6.3. Бронювання здійснюється на основі надання гостем або замовником письмової заявки.

У заявку обов'язково вноситься така інформація: ім'я та прізвище гостя (гостей); дата та час заїзду і виїзду; тип і кількість номерів (місць); кількість, присутність дітей у віці до 2 років; країна, громадянином якої є гість (гості); контактний телефон; гарантія та вид оплати; особливі умови розміщення; будь-яка інша корисна інформація.

У групову заявку вноситься наступна інформація: дата та час заїзду і виїзду; тип і кількість номерів (місць); список групи; VIP-лист; кількість, присутність дітей у віці до 2 років; країна, громадянами якої є гості; контактний телефон, контактна особа; гарантія та вид оплати; будь-яка інша корисна інформація.

6.4. Присвоєння тарифу при бронюванні здійснюється за Правилами застосування тарифів готелю та укладених угод. Зміна дати заїзду та виїзду гостей здійснюється не пізніше, ніж за 3 доби до дня заїзду. У разі збільшення кількості замовлених номерів, не узгодженого заздалегідь продовження терміну перебування, зміни дати заїзду гостей або збільшення кількості замовлених номерів, готель приймає рішення згідно з наявним на даний момент вільним номерним фондом і залишає за собою право відмови в бронюванні або продовженні проживання. У рамках затвердженої квоти номерів замість гостей, які розміщуються відповідно до заявки на бронювання, можуть бути розміщені інші гості в ті ж терміни проживання і по тому ж класу обслуговування з обов'язковим інформуванням про це в готелі не пізніше, ніж за 24 години до запланованого дня заїзду в письмовій формі. Якщо група гостей виїжджає з готелю раніше обумовленого терміну, до гостя або замовника застосовуються штрафні санкції в розмірі повної загальної вартості невикористаних заброньованих номерів за 1 розрахункову добу.

6.5. Для підтвердження бронювання гість або замовник надає готелю гарантію оплати готельних послуг:

Гарантія оплати за безготівковим розрахунком здійснюється на основі гарантійного листа від юридичної особи або суб'єкта підприємницької діяльності – фізичної особи з вказаною юридичною адресою, поточним рахунком, підписами уповноважених осіб (головного бухгалтера або фінансового директора і керівника підприємства) і відбитком печатки.

Гарантія оплати кредитною карткою здійснюється при наданні гостем або замовником всієї необхідної інформації про діючу кредитну картку, з якої можливо провести списання коштів гостя або замовника з рахунку у разі його неприбуття. Пізніше анулювання або неприбуття гостя є причиною для застосування до нього або замовника штрафних санкцій за простій номера в розмірі 100% вартості номера за 1 розрахункову добу.

Гарантія у вигляді попередньої оплати за першу добу проживання не повертається у разі скасування бронювання пізніше, ніж за 3 доби до дня заїзду.

6.6 На етапі бронювання вноситься депозит у розмірі вартості однієї доби проживання залежно від категорії заброньованого номеру/котеджу. Депозит повертається гостю при виїзді, якщо немає ніяких матеріальних пошкоджень.



7. Умови скасування бронювання

Гість/замовник може скасувати бронювання номера своєю письмовою заявою за 3 дні до заїзду без стягнення компенсації. Якщо заяву на відмову від бронювання було зроблено пізніше або гість не прибув, то адміністратор готелю має право стягнути з гостя/замовника компенсацію за простій номера в розмірі 100% вартості номера за одну розрахункову добу. Готель має право скасувати бронювання на поточну дату після 15:00 в разі відсутності додаткової інформації від гостя/замовника або гарантії оплати.




8. Політика розміщення та оплати:

8.1 Оплата за надання готельних послуг стягується попередньо. Мінімальна оплата здійснюється за одну добу;

8.2 Режим роботи комплексу цілодобовий. Рецепція працює з 8:00 до 23:00. На території діє комендантська година з 23:00 – 05:00.

8.3 Час виїзду гостей і розрахунковий час – 12:00 поточної доби за місцевим часом;

8.4 Час реєстрації і поселення в готелі починається з 15:00 поточної доби за місцевим часом;

8.5 Заїзд до 15:00 є додатковою послугою і надається лише за письмовою заявою гостя/замовника та згодою керівництва готелю залежно від наявності вільного номерного фонду;

8.6 За ранній заїзд в період з 6:00 до 15:00 оплата стягується в розмірі 50% вартості номера/котеджу за 1 розрахункову добу, при заїзді в період з 00:00 до 6:00 – 100% вартості номера /котеджу за 1 розрахункову добу згідно з опублікованим тарифом, який діє на момент надання послуги. При розміщенні в готелі дітей віком до 5 років без надання додаткового місця оплата не стягується;

8.7 Виїзд після 12:00 є додатковою послугою і надається за згодою керівництва готелю залежно від наявності вільного номерного фонду, якщо інше не було обумовлено в договорі на надання готельних послуг і підтверджено готелем;

8.8 При виїзді після розрахункового часу в період до 18:00 оплата становить 50% вартості номера за 1 розрахункову добу, після 18:00 – 100% вартості номера за 1 розрахункову добу згідно з опублікованим тарифом, який діє на момент надання послуги. При розміщенні в готелі дітей віком до 5 років без надання додаткового місця оплата не стягується.

8.9 Дозволено проживання для дітей будь-якого віку. Діти до 16 років можуть бути поселені в готель тільки разом з дорослими (батьки або родичі). Наявність додаткових місць всіх категоріях номерів/котеджів визначає менеджер та інформує гостя при бронюванні.

• В одному номері/котеджі безкоштовно можуть проживати діти до 5 років, якщо вони сплять з батьками.

• Якщо для дітей до 5 років потрібне окреме розміщення, береться доплата за додаткову постіль за прайсом:

• Для дітей 0-2 роки манеж надається безкоштовно за запитом. Менеджер з бронювання підтверджує запит на манеж, якщо є в наявності на потрібні дати;

• Діти віком до 6 років (5 років включно) проживають безкоштовно на наявному ліжку (сплять з батьками). Додатковий комплект рушників надається при підготовці номеру до заїзду;

• Для дитини віком 6-12 років може бути заброньоване додаткове місце за спеціальною ціною згідно прайсу, яка включає постільну білизну, комплект рушників та одноразові тапки.



9. Непередбачувані обставини (форс-мажори)

9.1 Індивідуальне бронювання

При неможливості (відмові) виконати умови попередньо укладеного договору зі споживачем/замовником щодо надання готельних послуг комплекс зобов'язаний на вимогу споживача забезпечити розміщення споживача в іншому готелі, розташованому в даній місцевості, що надає послуги рівноцінні або вищої якості. Додаткові витрати, які виникли у зв'язку з цим, оплачуються готелем.

9.2 Групове бронювання

Комплекс залишає за собою право проінформувати за 24 години представника групи/замовника про зміну категорії номерів групи з обов'язковим обговоренням зміни тарифу.

У разі відсутності замовлених та підтверджених номерів адміністрація комплексу зобов'язана розмістити гостей в іншому готелі, розташованому в цій місцевості, відшкодувати витрати, пов'язані з транспортним перевезенням в інший готель.

Готель залишає за собою право відмовити в продовженні термінів проживання.



10. Порядок оформлення проживання

10.1 Номер/котедж надається Гостю при пред'явленні паспорта або іншого документа, який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідчення члену екіпажу, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових – особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за місцем роботи споживача, та інше), і заповненні реєстраційної картки Гостя. Документи, які засвідчують особу, повинні бути надані на кожного Гостя, який проживає в номері (включаючи дітей).

10.2 Гості, які прибули на відпочинок в котедж з тваринами, повинні зареєструвати тварину для проживання у котеджі, згідно визначеного порядку.

10.3 Після оформлення документів на проживання та оплати вартості проживання в номері, Гостю видається документ, що підтверджує оплату номера і ключ від номера/котеджу.

10.4 Документи (паспорти або інші документи), грошові кошти будь-якої країни, коштовності тощо не приймаються готелем в якості застави.

11. Припинення проживання гостей готелю. Відмова в поселенні

11.1 Гості припиняють проживання в комплексі із закінченням договору між гостем і готелем про надання готельних послуг.

11.2 Гість має право розірвати договір про надання готельних послуг у будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг.

11.3 Якщо гість неодноразово порушує внутрішні правила проживання в комплексі, що призводить до матеріальних збитків або створює незручності для проживання інших відвідувачів, комплекс має право відмовити у поселенні або розірвати договір (здійснити виселення). У цьому випадку після відрахування суми, що покриває завдані відвідувачем матеріальні збитки та/або штрафи, передбачені цими правилами, гостеві повертається залишок коштів внесеної раніше оплати.

11.4 Адміністратор має право відмовити в поселенні, якщо:

• Документи гостей відсутні, недійсні, прострочені або викликають підозри щодо їхньої достовірності;

• Відсутня оплата за номер в установленому порядку в розмірі необхідної суми;

• Гість знаходиться у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння, поводиться агресивно;

• Гість відмовляється дотримуватися внутрішніх правил проживання у готелі (режим паління, паркування і т.д.);

• Гість внесений до списку небажаних постояльців:

- Постояльці, які раніше проживали в готелі і виселені примусово;

- Особи, які перебувають у розшуку;

- Особи, внесені до списку власниками готелю або директором керуючої компанії.



12. Правила проживання з тваринами на території комплексу

12.1 До тварин, з якими допускається проживання в спеціально визначених котеджах, відносяться тільки невеликі собаки небійцівських порід вагою до 5-ти кг.

12.2 Проживання з тваринами можливо ВИКЛЮЧНО у визначених адміністрацією котеджах. В одому котеджі може проживати не більше 2 тварин.

12.3 Вартість проживання тварини та додаткова оплата за прибирання котеджу, де вона мешкає, здійснюється згідно діючого прайсу.

12.4 Комплекс залишає за собою право відмовити в поселенні Гостя з твариною.

12.5 При бронюванні гість зобов'язаний попередити про тварину Відділ бронювання та отримати погодження щодо можливості бронювання проживання з саме такою твариною та/або наявності спеціального номерного фонду для проживання з тваринами. Такий дозвіл фіксується у відповідному Ваучері, який підтверджує умови бронювання.

12.6 Гості, які прибули на відпочинок в котедж з тваринами, повинні зареєструвати тварину для проживання у котеджі, в тому числі надати паспорт тварини і довідку від ветеринарного лікаря з відміткою про всі щеплення, які робилися тварині.

12.7 При поселенні в котедж з тваринами, гість підписує «Правила проживання гостей з тваринами на території «Relax Park Phoenix»», що підтверджує згоду гостя з даними правилами і повну відповідальність за свою тварину як матеріальну у випадку нанесення шкоди майну котеджу та/або комплексу, так і адміністративну, у випадку заподіяння шкоди гостям котеджу та/або комплексу.

12.8 Тварина може перебувати без повідка тільки в межах номера, котеджа в якому проживає його господар.

12.9 На території комплексу ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

• вільне пересування тварин без повідка і намордника в громадських зонах: холах і коридорах комплексу;

• приводити або приносити тварин в ресторани, ПАБи, бари, СПА-центр, зони відкритого та критого басейну;

• годувати тварин, використовуючи посуд комплексу ;

• мити домашніх тварин в душових кабінах котеджу, використовувати рушники, простирадла та інші постільні приналежності, що належать комплексу.

12.10 Гість зобов'язаний забезпечити відсутність тварини під час прибирання номера співробітниками комплексу або проведення ремонтних робіт в котеджі.

12.11 Вигул тварин на території дитячих майданчиків, території та на газонах комплексу – суворо заборонений. Будь ласка, використовуйте спеціально відведені майданчики.

12.12 Якщо випадково тварина сходила в туалет на території комплексу, Гість повинен прибрати екскременти в спеціальний пакет і утилізувати у кошик для сміття.

12.13 Гість несе повну відповідальність за тварину, яка проживає в котеджі. Усі додаткові витрати, пов'язані з матеріальними або моральними претензіями, в тому числі і позовні заяви, Гість зобов'язується відшкодувати на першу вимогу Relax Park PHOENIX.

12.14 За недотримання вище вказаних правил адміністрація комплексу залишає за собою право здійснити виселення без повернення коштів та/або накласти штрафні санкції у розмірі 50 % вартості номера за добу за кожне порушення.



13. Електропостачання комплексу

13.1. З огляду на поточну ситуацію з електроенергією у нашій країні звертаємо увагу, що комплекс працює на генераторах.

13.2. Орієнтовні години роботи генераторів - 7:00 – 23:00 (час подачі електроенергії від генераторів може коливатись від 6:30 – 7:30 вранці й 23:00 – 24:00, що обумовлено технічними та організаційними процесами запуску генераторів).

В цей період світло подається від мережі за графіком відключень Обленерго.

За відсутності електропостачання відсутня подача опалення та води.

Також можуть бути відключення світла у визначений час, що пов'язано з технічним обслуговуванням.

Дякуємо за розуміння!



14. Послуги, які надає комплекс

Комплекс надає основні послуги, які входять у вартість проживання, і додаткові, які надаються за окрему плату. Без згоди Гостя комплекс не може надавати додаткові послуги, не затверджені договором. Гість має право відмовитися від оплати таких послуг, а в разі їх оплати комплекс зобов'язаний повернути сплачену суму.

14.1 Основні послуги: надання номерів для проживання, прибирання номерів, фен, мініатюри косметичних засобів, набір махрових виробів, паркінг, що охороняється цілодобово, послуга «Будильник» у визначений час, виклик швидкої допомоги, послуги портьє, трансфер територією комплексу (докладна інформація є в кожному номері в папці Гостя).

14.2 Додаткові платні послуги: додаткове спальне місце, додаткове спальне місце дитяче, вугілля або дрова, прання та сушка білизни, пізній виїзд та ранній заїзд, проживання з собаками, прибирання за собаками, халати, послуги СПА та/або ресторану та/або пабу за подарунковим сертифікатом, сніданок.

14.3 Додаткові безкоштовні послуги: трійники електричні, подовжувач електричний, ванночка для купання, , парта для навчання, миска для прання, подіум, горщик, стілець для годування, манеж для дітей до трьох років.



15. Хаускіпінг та технічна служба

15.1 Служба Хаускіпінгу працює щоденно з 9.00до 23.00. Технічна служба працює працює щоденно з 9:00 до 23:00. Послуги пральні надаються 7 днів на тиждень з 08:00 до 20:00.

15.2 Прибирання номерів/котеджів проводиться незалежно від присутності гостей.

15.3 Поточні прибирання (виніс сміття, а також додаються туалетно-косметичні засоби та інше) проводяться щодня. Заміна рушників за потреби здійснюється раз на три дні, повна заміна постільної білизни та рушників - раз на сім днів.

15.4 За запитом гостя в графік прибирань можуть вноситись зміни. Додаткові прибирання сплачуються згідно прайсу.

15.5 Відвідування номеру, котеджу службою Хаускіпінгу раз на три дні є обов'язковим.

15.6 Термін виконання замовлення прання вказаний у бланку. Доплата за експрес послуги становить 50% від прайсу.

16. Внутрішній транспорт у комплексі

16.1 Години роботи – 09:00-21:00.

16.2 Першочергово використовується для поселення/виселенням гостей та доставки багажу.

16.3 Якщо Ви плануєте скористатись послугою, просимо завчасно повідомляти про виїзд.



17. Паркування

Для комфорту гостей, які подорожують власним автомобілем, комплекс пропонує безкоштовне місце на прилеглій території, де ведеться відеоспостереження та цілодобово працює служба охорони.

Під час заселення просимо з'ясувати своє місце для паркування автомобіля в адміністрації (рецепції) та чітко дотримуватись отриманих інструкцій.



18. Медпункт

На території комплексу працює медична сестра.

18.1 Умови надання першої медичної допомоги:

• Забезпечення ліками в межах надання першої медичної допомоги;
• Надання домедичної допомоги, а також супровід до приїзду швидкої допомоги.

18.2 Комплекс не надає послуги медичного забезпечення гостей і не несе відповідальності за будь-які зміни стану здоров'я гостя.
18.3 Гості комплексу в повному обсязі беруть на себе відповідальність за стан свого здоров'я і стан здоров'я своїх неповнолітніх дітей.



19. Охорона

19.1 Охорона працює цілодобово. У разі виявлення фактів порушення порядку, звертайтесь на черговий пост охорони чи до адміністрації.

19.2 На території комплексу діє комендантська година з 23:00 до 5:00.

19.3 . Будь ласка, дотримуйтесь загальних правил пожежної безпеки. У випадку пожежі потрібно зберігати спокій та покинути приміщення. Візьміть з собою документи та цінні речі, у зимовий період - теплий одяг. Обов'язково допомагайте дітям та людям похилого віку. ДО УВАГИ ГОСТЕЙ КОТЕДЖІВ І ШАЛЕ! У випадку задимлення 1-го поверху, евакуація 2-го поверху відбувається шляхом виходу на балкон чи терасу.



20. Правила відвідування закладів харчування комплексу

20.1 У випадку втрати або пошкодження майна закладу з вини гостя він зобов'язаний повною мірою відшкодувати заподіяні збитки згідно прайсу.

20.2 У дитячій кімнаті немає няні,батьки несуть відповідальність за своїх дітей і зобов'язані слідкувати за ними.

20.3 Заборонено приносити, споживати свою їжу/напої у закладах харчування.

20.4 Приходити з тваринами заборонено! Виключення - маленькі породи у переносних клітках/сумках і за спеціально відведеними столами.

20.5 Гість зобов'язаний заздалегідь,перед прийняттям замовлення попередити про алергічні реакції на певні продукти харчування або особливості у своєму раціоні чи віросповіданні, в іншому випадку заклад не несе відповідальності за наслідки чи вже приготовлені страви.

20.6 Доставку їжі у номер, котедж роблять в одноразовому термопосуді.

20.7 Заборонено лаятися, вживати нецензурну лексику та зневажливо ставитись до працівників та гостей закладу.

20.8 При порушенні правил адміністрація залишає за собою право відмовити в обслуговуванні без пояснення.




Правила відвідування SPA-комплексу та спортивних залів

«PHOENIX RELAX PARK»*

Шановні гості, раді, що Ви завітали до нашого SPA-комплексу! Для комфортного відпочинку та уникнення непорозумінь, просимо Вас уважно ознайомитись з Правилами SPA-комплексу «PHOENIX RELAX PARK» (надалі за текстом – «Правила» та «SPA-комплекс»), що наведені нижче:

1. Режим роботи SPA-комплексу: з 10:00 до 22:00**.

Право на відвідування SPA-комплексу можна отримати після відповідної оплати вартості послуг. Вартість послуги SPA-комплексу встановлюється прейскурантом, з яким можна ознайомитися на рецепції у адміністратора.

Відвідування гостями SPA-комплексу та користування його послугами відбувається за попереднім записом (безпосередньо на рецепціі, за номером телефону, через відповідну форму на сайті, у соц. мережах або месенджерах SPA-комплексу), зокрема:

SPA-програма (відвідування соляної кімнати, лазні, хамама та спільного джакузі протягом 3х годин) – тільки за попереднім записом;

Індивідуальне замовлення:

Джакузі на дровах – за 4 години до бажаного приходу гостя;

Лазня – за 2 години до бажаного приходу гостя;

Послуги массажу та салону краси – попередній запис;

Спортивні тренування - попередній запис.

Запізнення гостя на відвідування Джакузі на дровах та/або Лазні, що були заброньовані на визначений час, не тягне за собою пропорційного збільшення часу користування гостем відповідною послугою. Запізнення гостя на відвідування послуг масажу, салону краси та спортивних тренувань вирішується індивідуально.

У разі користування гостем послугами SPA-комплексу після закінчення встановленого часу стягується додаткова плата у розмірі вартості 1 години, згідно прайсу SPA-комплексу. Також, у разі користування гостем послугами SPA-комплексу, що не були попередньо ним заброньовані та оплачені, стягується плата у розмірі вартості такої послуги.



Гість має право скасувати чи перенести персональне тренування, додаткову послугу
(салон, масаж), повідомивши про це не пізніше ніж за 3 (три) години до їх початку.
У випадку несвоєчасного повідомлення гостем про перенесення чи відміну тренування, послуги (салон, масаж), грошова сума за персональне тренування, додаткову послугу (салон, масаж) стягується у розмірі вартості такої послуги та вважається такою, що була надана СПА-комплексом та прийнята гостем у повному обсязі.

При замовленні окремої лазні або джакузі, гостем сплачується бронь у сумі повної вартості послуги, згідно прайсу.

Повернення передоплати за ненадані послуги можливе за домовленістю сторін (гостя та SPA-комплексу), але в строк - не пізніше 24 годин до надання таких послуг.



2. На території SPA-комплек су ЗАБОРОНЕНО!!!:



1) приносити з собою і вживати їжу та напої (можливе замовлення страв та напоїв у RestoBar Phoenix) (ШТРАФ – 500грн);

2) перебувати в стані алкогольного сп'яніння, під дією наркотичних, психотропних речовин, заборонених медичних препаратів;

3) приводити на територію тварин;

4) палити у місцях, не призначених для цього, порушувати інші правила пожежної безпеки (ШТРАФ – 500 грн);

5) використовувати приміщення, обладнання, інвентар SPA-комплексу не за їх прямим призначенням (ШТРАФ – 1000 грн);

6) порушувати громадський порядок та спокій інших гостей SPA-комплексу;

7) приносити з собою зброю, вибухонебезпечні, пожежонебезпечні, токсичні речовини, а також колючі та ріжучі предмети;

8) нищити, псувати, пошкоджувати будь-яке майно SPA-комплексу або інших гостей;

9) користуватися послугами SPA-комплексу за наявності медичних протипоказань (дерматологічних захворювань, інфекційних захворювань, сердцево-судинних захворювань тощо) на відвідування відповідних послуг;

10) перебувати одночасно в одному джакузі більше 4-ох осіб. (ШТРАФ – 500грн);

11) використовувати в лазні ароматизовані олії та косметичні засоби, будь-які типи скрабів та кремів для тіла (ШТРАФ – 500грн);

12) використовувати джакузі після лазні, попередньо не прийнявши душ;

13) лежати на полицях в лазні без рушника;

14) знаходитися на території комплексу оголеним (під час відвідування та перебування на території зони відпочинку гостю рекомендовано бути одягнутим у халат. )

15) самостійно здійснювати та/або надавати іншим особам будь-які SPA-процедури та
інші косметичні процедури, до яких також відноситься: нанесення косметологічних засобів,
використання ефірних олій, лікувальної грязі, будь-який масажів та інше;

16) грубе поводження по відношенню до персоналу та інших відвідувачів SPA-комплексу;

17) використання гучномовних пристроїв, якщо це заважає будь-якій особі, яка перебуває на території SPA-комплексу.



3. Перебуваючи на території SPA-комплексу, з метою недопущення отримання ушкоджень та травмувань, гостям необхідно дотримуватись наступних правил безпеки та рекомендацій:

§ перебувати на території SPA-комплексу у спеціальному змінному взутті та купальному костюмі;

§ дотримуватись правил гігієни: використовувати індивідуальний рушник, халат та капці, приймати душ перед водними процедурами та після відвідування лазні чи хамаму (використані рушники та халати залишати в кошику для використаної білизни біля рецепції), а також санітарних правил та правил пожежної безпеки;

§ обережно переміщатися по території SPA-комплексу: не бігати, не стрибати, не штовхатися тощо;

§ не допускати дій, які можуть створити загрозу власному життю та здоров'ю, а також життю та здоров'ю оточуючих;

§ не залишати особисті речі без нагляду.



Адміністрація SPA-комплексу НЕ НЕСЕ відповідальності за:

травми, ушкодження, нещасні випадки, а також збитки, матеріальну та/або моральну шкоду, отримані гостями або завдані іншим гостям, в результаті невиконання гостями даних Правил, загальноприйнятих норм безпеки, а також норм, встановлених чинним законодавством України;

забуті, загублені або залишені без нагляду речі.

SPA-комплекс не є медичним закладом, не здійснює надання послуг з медичного забезпечення гостей і не несе відповідальності за будь-які зміни у стані здоров'я гостя SPA-комплексу.

Гості SPA-комплексу у повному обсязі беруть на себе відповідальність за стан свого здоров'я і стан здоров'я своїх неповнолітніх дітей, які відвідують SPA-комплекс.



4. Діти до 16 років можуть відвідувати SPA–комплекс тільки у супороводі і під наглядом дорослих.

Діти до 5 років безкоштовно, у супроводі дорослих, користуються наступними послугами:

- Spa-програма;

- Лазня;

- Джакузі;

- Соляна кімната;

- Спортивна зона.



5. Гості несуть повну матеріальну відповідальність за завдані збитки SPA-комплексу.

5.1.У випадку порушення гостем будь-якого з пунктів Розділу 2 цих Правил, адміністрація SPA-комплексу має право застосувати будь-яку або декілька з цих норм:

- припинити надання послуг гостю без компенсації вартості послуги;

- стягнути з гостя штраф, розмір якого визначений у розділі 2 цих Правил;

- стягнути з гостя кошти - компенсацію за пошкоджене, зіпсоване або знищене майно SPA-комплексу (перелік та вартість майна - у Додатку №1 до цих Правил);



Адміністрація SPA-комплексу має право відмовити гостю у вході до комплексу та у наданні послуг (навіть за попереднім записом, без повернення сплачених коштів) у разі видимих ознак алкогольного, наркотичного, інших видів сп'яніння, у разі порушення гостем громадського порядку та загальноприйнятих норм поведінки, у разі неналежного зовнішнього вигляду гостя та в інших випадках на розсуд Адміністрації SPA-комплексу.



У цілях зручності та безпеки, у SPA-комплексі ведеться відеоспостереження.

Ці Правила є обов'язковими до виконання для всіх гостей SPA-комплексу!